rubriek.nl | contact | adverteren | disclaimer |    

10 PROBLEEMGEBIEDEN EN HOE JE ZE AANPAKT

Is je buik te dik, heb je wapperende armen of krijg je een onderkin? Hier zijn 10 probleemgebieden en wat je kan doen om ze aan te pakken.

 

1. DE DIJEN

Vooral vrouwen hebben aanleg om vet op te slaan in de onderste helft van het lichaam, wat te wijten is aan hormonen. Zeker als je een peervormig figuur hebt is het moeilijk om slanke dijen te houden.

 

Alleen oefeningen zijn niet genoeg. Om slanke dijen te krijgen zul je ook minder of anders moeten gaan eten. Maar met oefeningen kun je je dijen wel stevig en mooi in vorm krijgen.

 

1. de squat - maak een beweging alsof je op een stoel gaat zitten, zorg dat je knieën niet voorbij je tenen komen. Hoe dieper je buigt hoe zwaarder de oefening. Herhaal de oefening zo vaak je wilt.

 

2. spreidstand - sta met je benen gespreid. Til om beurten een been zijwaarts op. Je kunt een elastiek om je enkels doen zodat de oefening zwaarder wordt.

 

3. binnenkant dijen - Plaats een bal tussen je knieën en probeer of je bal fijn kunt drukken.

 

 

meer calorieen verbranden

kan je plaatselijk afvallen?

shop je slank

tips om af te vallen zonder dieet

veel sporten en niet afvallen



 

volg rubriek op facebook volg rubriek op twitter rss feed rubriek

 

ZO MAAK VAN STRIJKEN JE FAVORIETE KLUSJE

Maak van strijken tijd voor jezelf. De Brabantia Love-Me-Time campagne laat je zien dat strijken het nieuwe yoga is.

Met bijpassende Spotify afspeellijsten.

Bekijk het hier

 

pak je probleemgebieden aan
   

doen: trainen met gewichten

   

bilspieren trainen

   

kan je dik worden van fruit?

   

plaatselijk afvallen

 
   

alle rubrieken

alle onderwerpen fitness

sitemap

nieuwsbrief

prijsvragen

forum

 
 
1.

Lijst met superfoods

2.

Geld besparen

3.

Wat doe je tegen keelpijn?

4.

Hoe kook je een ei?

5.

Trend kapsels