Organiseer je binnenkort een evenement of sta je op een beurs? Dan vind je het misschien leuk om iets weg te geven aan bezoekers. Je komt dan al snel bij een promotiemiddel uit. Omdat het aanbod ontzettend groot is, weet je misschien niet waar je voor moet kiezen. Daarom ga je misschien voor een ‘veilige’ weggever, zoals een pen of aansteker. In plaats daarvan kun je ook een tas weggeven. Benieuwd waarom dit een goed promotiemiddel is? Je ontdekt het hier!
Een tas komt altijd van pas
Wat in onze ogen één van de grootste voordelen van een tas als promotiemiddel is, is dat hij altijd van pas komt. Een tas is bijvoorbeeld handig als je naar de supermarkt moet, want je kunt er de boodschappen in kwijt. Daarnaast zijn er veel mensen die een tas meenemen naar hun werk. Op zich niet gek, want hier kun je bijvoorbeeld je drinkfles, broodtrommel en andere spullen in kwijt. Dit maakt dat je mensen eigenlijk altijd wel een plezier doet met een tas.
Er is ontzettend veel mogelijk
Tassen zijn er in allerlei soorten, kleuren en maten. Je kunt voor een bigshopper kiezen, maar ook voor een rugzak, laptoptas of reistas. Dit maakt het een bijzonder veelzijdig promotiemiddel. Het grote voordeel hiervan is dat er altijd een tas te vinden is die bij je bedrijf past. Kies bijvoorbeeld een tas uit in de kleuren die matchen met je huisstijl. Als mensen de tas zien, associëren ze deze misschien direct met jouw bedrijf.
Je kunt een duurzame keuze maken
Het is je waarschijnlijk al wel opgevallen dat steeds minder bedrijven plastic tasjes gebruiken. Je kunt ze soms nog wel krijgen, maar dan tegen betaling. Dit geldt overigens ook steeds vaker voor papieren tasjes. Daarom nemen mensen steeds vaker zelf een tas mee als ze gaan winkelen. Met een tas als promotiemiddel spring je hier handig op in. Kies bij voorkeur voor een tas van een duurzaam materiaal. Op deze manier laat je zien dat je bedrijf geeft om het milieu, want dit soort tassen zijn herbruikbaar.
Tassen zijn te bedrukken
Het mooie aan tassen is dat je ze vaak van bedrukking kunt voorzien. Zo kun je een tas bedrukken met het logo van je bedrijf. In vergelijking met bijvoorbeeld pennen en aanstekers is er meer ruimte voor bedrukking. Hierdoor kun je – naast het logo – bijvoorbeeld ook de slogan van je bedrijf op de tas laten drukken. Als mensen met een bedrukte tas rondlopen, maken ze in principe reclame voor jouw bedrijf. Dit kan je uiteindelijk nieuwe klanten opleveren. Hierdoor verdien je de bedrukkingskosten op den duur mogelijk weer terug.
Voor ieder budget een tas
Wil je niet veel betalen voor een promotiemiddel? Dan denk je misschien dat pennen of aanstekers bedrukken de enige optie is. Schrijf tassen niet zomaar af, want er is voor ieder budget wel een tas te vinden. Je kunt de prijs bovendien drukken door in grotere aantallen te bestellen. De prijs per tas valt in dat geval lager uit.